Timberwise
Timberwise Підлога – це покупка, яка буде відчуватися під ногами навіть десятиліттями. Тому неважливо, яку підлогу ви отримаєте. У Timberwise ми віримо, що в довгостроковій перспективі є лише одна річ, яка зберігає свою поверхню від покоління до покоління. якість.
Фінська Timberwise
Timberwise – це сімейний бізнес, заснований у 1999 році в Лоймаа. Ми виготовляємо дощатий паркет для людей, які цінують натуральність, безпеку та високу фінську якість роботи. Наша продукція створена з поєднання найкращої світової сировини, фінських навичок деревообробки та високоавтоматизованих методів виробництва. Наша мета – стати відомим як найкращий дощатий паркет у світі.
Наша цінність
Timberwise для нас більше, ніж компанія. Це робота всього нашого життя, яка керується твердою вірою в наші спільні цінності: фінське ноу-хау з обробки деревини, сталий розвиток і безпечні продукти. Наші цінності визначають спосіб нашої роботи, а також наш вибір матеріалів, наші виробничі процеси та властивості нашої продукції.
Фінське ноу-хау в обробці деревини
Timberwise – фінська компанія. Ми вважаємо, що ніде більше в світі немає такого потужного ноу-хау роботи з деревиною, як у Фінляндії. З моменту заснування ми прагнули розвивати фінське ноу-хау в галузі обробки деревини, і ми прагнемо зберегти наше виробництво у Фінляндії й у майбутньому.
Сталий розвиток і етика
У наших продуктах ми використовуємо лише простежувану, етично та екологічно вирощену деревину. Ми не використовуємо екзотичні або зникаючі породи деревини. У всій своїй діяльності ми зберігаємо природні ресурси та повторно використовуємо або переробляємо побічні продукти та відходи нашого виробництва. Ми віддаємо перевагу відновлюваним джерелам енергії без вуглекислого газу, а також виробляємо електроенергію за допомогою власних сонячних панелей.
У родинному колі
У Лоймі, що стоїть посеред польового ландшафту, на заводах Timberwise гучно гудять. Ревуть високочастотні преси та пальові машини, спринклери на краю стелі розбризкують воду в повітря, підтримуючи вологість у рівновазі. На цій фабриці головну роль відіграє деревина та її оптимальні умови. Про них піклуються приблизно 26 пар рук на фабриці та 10 у відділі продажів та адміністрації компанії. Усі вони хочуть створити найкращу підлогу.
Все почалося понад двадцять років тому. Саме тоді Маркку Мякітало купив для своєї компанії колишню фабрику зварювальних роботів у Лоймаа Пууялкала. У його стінах народилася компанія Puujalkala Puu і бажання досягти найкращого результату.
У 1999 році компанія змінила назву на Timberwise, і тоді ж почалася цілеспрямована робота по розбудові бренду. Підлога вашого життя створена в умілих руках – і, можна сказати, сильно в родинному колі. Лаура Ланкінен, дочка Марку, яка бере участь у сімейному бізнесі з 2001 року, працює в компанії бренд-директором, відповідальним за маркетинг і комунікації компанії. У свою чергу Яакко Мякітало, син Марку, відповідає за продажі в Південній Фінляндії. Третій член групи братів і сестер, перша донька Ану Варіс, приєдналася в 2019 році, коли вона була відповідальною за підрозділ Міккелі після придбання, а пізніше як менеджер із відповідальностей. Маркку, подвійний пенсіонер, якому понад 70 років, приходить на фабрику Timberwise майже щодня. Незважаючи на те, що і брати, і сестри, і батько сидять в одному офісі, здебільшого угода залишається.
- Ми не визнаємо, що сперечаємося, але іноді ми говоримо великими літерами, - сміється Маркку-іся.
Напруга може виникати, наприклад, через те, що батько все ще бере участь у багатьох речах, наприклад, в управлінні фінансами, навіть якщо діти не завжди вважають, що йому це потрібно. Але в основному всі задоволені тим, що робота виконується спеціально разом.
– Батько ніколи не змушував нас брати участь у діяльності компанії. «Ми тут із доброї волі та ентузіазму щодо галузі», — резюмує Лаура, яка працює в компанії майже з самого початку, спочатку у сфері продажів, потім у маркетингу, а тепер як бренд-менеджер вона відповідає за всю видимість Timberwise. бренд.
Після Лаури наступним підтвердженням братів і сестер із родини є Яакко. Коли він залишив свою професійну кар’єру в гольфі заради меншої ролі в 2018 році, йому довелося почати думати про те, чим би він ще займався в житті. Робота деінде, окрім сімейного бізнесу, не здавалася варіантом.
- Так, батько, мабуть, був дуже задоволений, коли я розповів йому про свої думки щодо приєднання до діяльності Timberwise. Беручи до уваги, що Ану раніше працювала в правлінні, також була залучена до повсякденної роботи і досі продовжує бути власником, а також мати, яка піклується про важливу частину повсякденного життя як член домогосподарства, уся наша нуклеарна сім’я разом на користь компанії, — каже Яакко.
Останнім підтвердженням у родині для повсякденних справ стала первісток родини, дочка Ану. Коли Timberwise купив бізнес Parla у Міккелі в 2019 році, донька Ану також змінила сферу діяльності та приєдналася до сімейного бізнесу на кілька років. Спочатку Ану працював керівником підрозділу на заводі Timberwise у Міккелі під час інтеграції заводів, після чого взяв на себе відповідальність за відповідальність і розвиток компанії.
Товари обраного виробника відсутні